--(`'·.¸ (`'·.¸*¤* ¸.·'´) ¸.·'´)--
WELCOME TO My WORLD
--(¸.·'´ (¸.·'´*¤* `'·.¸) `'·.¸)--™


2011年5月1日星期日

大学一年正式结束

时间过得真快
一瞬间
大学第一年生涯就此结束
领悟了很多
感谢身边的每一个人
尤其是理大兄弟刘邦帮
*but most important is some1 =P
一起读书
一起疯狂
考七科
每一科都是一起读
每一科都是一起讨论
让我觉得读书是件幸福的事
尤其尤其是B LAW
让我回到MATRIK的读书生活
并且有棋有牌的陪伴
有吵有闹有笑没有哭
就这样
一年过去了
剩下三年的时间
让我们一起幸福下去
三年
也是一瞬间就结束
过后彼此就分散到各地开始新的生活
或许像你们所说
这世界都是虚构的
只有我们才相信是真实的
或许我们真的要回到静的状态
或许我太悲观
或许我太好奇
我不知该相信KARMA与否
也不知SAMSARA是否真的存在
没人能解释
除非到了那一刻我们才能晓得
晓得的同时我们却又结束了
有人说
人活着痛苦是多过快乐
所以为了摆脱痛苦
就必须摆脱轮回
自己想太多
又或者是好奇心强
因为以我的观点
人一出世就是朝向死亡
人们都不怕死亡
只是怕身边亲爱的人离你而去
感谢你们的分享
至少
我珍惜我们这个刘邦帮
来SEM我们再来冲冲冲
冲到最后!!

I learn much when 1st year in USM
with my beloved friends
who had teach me much
not just academic
but is being human
Do u believe soul or the life after dead?
Do u believe v can make time machine back to past or go to future?
Do u believe there is infinity space for us when we make decision?
this is the kind of things i know from them..
they really know much
and what they said is really got points there
Anyways
thanks for teaching and bring happiness to me
i appreciate much u all
what can i do now?
wait u all treat me eat lar XD

没有评论:

发表评论